.
de 1 lun de zile ma chinui cu ameteli , amorteli ale degetelor ale membrelor uneori , tensiune marita , palpitati , dureri de cap uneori , diaree , dureri de burta , intepaturi in cap uneori , tauit in urechi , pete rosi in palme cu alb si pe picioare , intepaturi si in alte organe uneori , am facut 3 ekg la inima ok , rmn la cap ok , analize de sange ok doar celule albe mai multe c rosi , iau escitalopram actavis + tritico dar imbunatatiri minore...ce sa fie anxietate sau alta boala va multumesc
Adauga raspuns
Raspunsuri (4)

Psihoterapeut Roxana Patrascu
acum 7 ani
Ȋnțeleg că te îngrijorează aceste simptome neplăcute. În plus, medicatia nu își face efectul dorit.
Dacă medicii nu ți-au găsit nicio problemă relevantă din punct de vedere fizic, este foarte probabil sa fie o problema pe fond nervos. Aceste simptome se regasesc deseori in problemele de anxietate, stres.
Respiraţia prea intensă are drept rezultat scăderea nivelului de dioxid de carbon, iar respiraţia prea lentă are ca efect creşterea acestuia. Pentru organism este cel mai benefic să existe un echilibru între cantitatea de oxigen şi dioxid de carbon din sânge. În cazul hiperventilaţiei (respiratie torocala, incorecta care apare in anxietate), nivelul de oxigen si dioxid de carbon din organism se dezechilibreaza şi acest lucru duce la o serie de consecinţe negative:
- ameţeală;
- stare de confuzie;
- vedere înceţoşată;
- migrene;
- palpitatii;
- senzaţia de sufocare;
- amorţeală şi furnicături în extremităţi;
- mâini reci şi umede;
- rigiditate musculară;
- probleme de stomac etc.
Problemele de anxietate, se pot trata prin ședințele de psihoterapie cognitiv-comportamentala.
Mai multe detalii despre tratamente, poti citi accesand aceste link-uri din site-ul Psihoutil:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/anxietate/
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/relaxare-training-ul-autogen/
Sper ca aceste explicații să ȋți fie utile. Dacă te pot ajuta și cu alte informații, ȋmi poți scrie aici sau pe e-mail-ul personal: [email protected]
Speranță și sănătate!