Exercitii pentru refacerea siluetei dupa nastere

Actualizat: 26 Iulie 2009
Salveaza articolul pentru mai tarziu
Poti accesa articolul oricand, de pe orice dispozitiv, din contul tau sfatulmedicului.ro sau din aplicatia de mobil SfatulMedicului (iOS, Android)
Sterge articolul
Elimina articolul din lista celor salvate

Sunteti proaspata mamica si doriti sa reveniti la o silueta de invidiat?
Va propunem o serie de exercitii fizice pe care puteti sa le executati fara a va neglija bebelusul.

Ridicarea trunchiului

Pozitia de start

ridicarea trunchiului
Intindeti-va pe podea cu genunchii indoiti si spatele lipit de sol.

Asezati bebelusul pe solduri si sustineti-l de manute. Tineti-l usor in pozitia sezut. Pastrati o distanta intre barbie si piept.


Exercitiu

Expirati: ridicati usor trunchiul de la sol, incordand muschii coapselor. Corpul trebuie sa formeze o linie dreapta de la genunchi la umeri.
Inspirati: reveniti in pozitia de start.
Repetati exercitiul in 2-3 seturi, a cate 10 - 15 miscari fiecare.

Plierea genunchilor

plierea genunchilor

Pozitia de start
Departati picioarele pana la nivelul soldurilor.
Incordati-va muschii abdominali si mentineti trunchiul la inaltime.


Exercitiu
Inspirati:pliati genunchii pana in momentul in care coapsele ajung paralele cu podeaua.
Expirati: reveniti in pozitia initiala.
Repetati exercitiul in 2-3 seturi, a cate 10 - 15 miscari fiecare.

Fandarifandari

Pozitia de start

Pentru a executa acest exercitiu, aveti nevoie de un port-bebe. Stand in picioare, faceti un pas inainte cu piciorul drept.

Exercitiu
Inspirati: pliati genunchii pana in momentul in care coapsele ajung paralele cu podeaua. Piciorul din fata ar trebui ar trebui sa formeze un unghi de 90 de grade.
Expirati: reveniti in pozitia initiala. Repetati exercitiul in 2-3 seturi, a cate 10 - 15 miscari fiecare.

Genuflexiuni

genuflexiuni

Pozitia de start
Pentru a executa acest exercitiu, aveti nevoie de un port-bebe.
Departati picioarele pana la nivelul umerilor.
Incordati muschii abdominali si pastrati o pozitie de drept.
Intindeti mainile in fata.

Exercitiu
Inspirati: pliati usor genunchii si pastrati spatele drept. Pozitia corpului trebuie sa fie asemanatoare cu cea a asezarii pe un scaun. Aveti grija ca genunchii sa fie suficient de departati astfel incat sa nu loveasca copilul.
Expirati: reveniti in pozitia initiala.
Repetati exercitiul in 2-3 seturi, a cate 10 - 15 miscari fiecare.


Facilitati de tratament

Servicii si oferte medicale

Citeste si despre:

6 sfaturi pentru a va pastra silueta pe perioada iernii Cum sa obtinem silueta dorita natural, repede si realist? Astenia de primavara, pericol pentru silueta De ce este micul dejun atat de important pentru sanatate si silueta Cum sa consumati doar caloriile importante pentru sanatate si silueta Cele mai bune bauturi pentru silueta 13 alimente delicioase care iti modeleaza silueta Cum protejam intestinul de agresiuni, in timpul tratamentului cu antibiotice Vacante sanatoase – unde sa mergi? Cum sa iti mentii silueta de sarbatori 8 preparate culinare de toamna periculoase pentru silueta Strategii eficiente sa va pastrati silueta in vacanta de primavara Psyllium, taratele care fac minuni pentru silueta Cum sa-ti pastrezi sanatatea pe timp de iarna Slab sau Gras Adio kilograme in plus cu tratamente spa