.
Buna seara! De curand am aflat ca am angioedem, sau edem quincke, cum se mai numeste. Am avut stari de sufocare datorita faptului ca mi-a fost afectata traheea. Sunt inca pe tratament, de 3 zile, mai am pana maine. Ideea este ca eu inca am stari de sufocare foarte rau, aproape continuu, si imi este frica. Am fost la alergolog astazi, si mi a spus ca sunt atacuri de panica, iar de la angioedem nu poate fii deoarece mi a fost administrata o injectie de hidrocortid ce ar avea efect pe un timp mai indelungat. Ma sperie foarte tare deoarece nu pot lua orice fel de tratament datorita alergiei. Sa incerc cu Sedatif Pc ? Multumesc!
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)

Psihoterapeut Roxana Patrascu
acum 7 ani
Inteleg ca va confruntati cu o problema de alergie si cu atacuri de panica. Cel mai indicat ar fi pentru tratamentul anxiolitic sa va adresati medicului psihiaru. Psihiatrul este cel mai in masura sa va recomande un tratament de scurta durata pentru diminuarea panicii si compatibil cu alergia pe care o aveti.
O alta varianta pentru tratarea atacurilor de panica o reprezinta sedintele de psihoterapie cognitiv-comportamentale la cabinet sau online (daca nu sunteti din Bucuresti sau nu puteti ajunge la cabinet).
In cadrul sedintelor de psihoterapie veti invata metode de relaxare si de respiratie corecta, astfel incat sa scapati de aceste simptome foarte neplacute (senzatia de sufocare, respiratie rapida si superciala).
Despre aceste metode in tratarea atacurilor de panica si a anxietatii, puteti citi accesand aceste link-uri in bara de cautare:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/panica/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/tehnica-respiratiei-complete/
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/relaxare-training-ul-autogen/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/anxietate/
Sper ca aceste articole sa va fie utile. Daca va pot ajuta si cu alte informatii, imi puteti scrie aici sau pe mail-ul personal.
Multa sanatate!