.
Buna ziua! Am incheiat o relatie de 3 ani. Ultimul an a fost numai cu certuri, despartiri, impacari si tot asa. Eu am renuntat la tot pentru el, chiar si la familie, insa el a ales in final o cale foarte libertina impreuna cu prietenii lui. Acum m-am izolat in casa, nu agreez pe nimeni, nu ma simt bine nici in pielea mea. Sunt in ultimul an de facultate si nu ma pot concentra deloc la studii,ba chiar le-am abandonat o perioada. Situatia in care sunt se prezinta ca o depresie?
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)

Psih. Claudia Popa
acum 12 ani
Buna ziua,
Situatia prin care treceti este dificila. De aceea, important este sa va ganditi cum sa o depasiti si mai putin la a va pune un diagnostic. Lasati aceasta sarcina in seama medicului. Daca starea dumneavoastra persista de mai bine de doua saptamani primul pas ce trebuie efectuat este sa va prezentati la un medic psihiatru pentru a vedea daca medicatia este necesara. Apoi, indiferent daca medicul a recomandat sau nu medicatie, este foarte important sa apelati la un psihoterapeut si sa incepeti o terapie in vederea depasirii cu succes a acestei situatii.
Va doresc mult succes!