.
Se pare ca nu pot trece peste despărțirea de o fata am incercat până acum să mă sinucid de 2 ori odată cu sombifere si odata mi-am tăiat venele ....ne-am despărțit de 6 luni si se pare ca nu pot sa trec peste orice ar fi...am incercat sa imi fac pe altcineva dar nu ma pot apropia de nici o fata caut ceva din ea in toate ....o sun o stresez imi vb in ultimul hal...ea a zis ca singura cale de a scapa amândoi ar fi sa imi iau Eu viata ca ei nu ii mai pasa deloc de mine . ..sufar plâng zi de zi de 6 luni ...nu stiu cum sa trec peste :( singurul gând e sa imi iau viata si sa scap ....
Adauga raspuns
Raspunsuri (1)

Psih. Roxana Olaru
acum 7 ani
Buna ziua,
Perioada prin care treceti este una extrem de dificila si este normal sa fiti trit, disperat si sa para si senzatia ca nu se mai poate face nimic. Cu toate acestea, ma gandesc, ca scriind aici, simtiti undeva in interiorul dvs ca mai este ceva speranta, ca poate reusiti sa iesiti din aceasta stare de durere. Cel mai corect mod de abordare a situatiei dvs va fi acela de a urma tratamentul de la medicul psihiatru pe care cred ca l-ati primit macar la ultima internare (banuiesc ca ati fost si internat atunci cand ati incercat sa va sinucideti) si sa faceti si psihoterapie in paralel.
Daca sunteti din Bucuresti, ma puteti contacta cu incredere.