.
Mi se intampla foarte des sa am stare generala de rau,transpir,ameteala,puls 100/minut desi tensiunea este 10/6 sau 11/7,pur si simplu incep sa tremur,slabiciune in tot corpul,analize bune si va rog apelez la d-vstra ptr ca nu stiu ce fel de dr sa ma duc am inceput cu orl,interne,cardiologie,psihologie...Multumescanticipat
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)

Psihoterapeut Laura Ciocoiu
acum un an
Buna ziua,
Daca ati eliminat orice cauza organica, prin control la diferite specialitati, cel mai probabil este o manifestare ce are cauza psihologica ( emotionala). Observ ca ati scris si psihologie. Ce v- a spus psihologul ( banuiesc psiholog clinician)?
Un psihoterapeut va poate ajuta sa descoperiți ce se ascunde in spatele acestor simptome, fiindca nimic nu apare fara o cauza.
Ca specialist, pot sa va spun ca e important sa mergeti la cauza...
Solicitati ajutorul unui psihoterapeut, impreuna cu care sa mergeti la cauza manifestarilor somatice!
Sanatate!