Adreseaza o intrebare comunitatii

E Candidoză Sau Altceva?

sep 12, 2019
1 raspuns

Intrebare inclusa in gruprile:

Boli genitale feminine

Salut! În urma unui tratament cu antibiotic de 2 săptămâni (oral și intravenos), am făcut o candidoză, ceea ce mă așteptam. La o săptămână după terminarea tratamentului cu antiotice, a început pruritul, iar apoi, mi-au ieșit vreo 8-9 bășicuțe dispersate pe vulvă, de diferite mărimi, care ulterior s-au spart și au rămas ca niște ulcerații. Menționez că mă dor, mă ustură, iar din când in când, apare si senzația de prurit. E o candidoză mai severă sau e altceva?

Postata de Utilizator11568302610 cu un an in urma.

Stai informat cu privire la evolutia epidemiei de Coronavirus in Romania! Protejeaza-te pe tine si protejeaza-i pe ceilalti respectand masurile de prevenire recomandate de autoritati.

Admin SfatulMedicului acum un an.

Buna ziua, Pentru a putea primi un raspuns adecvat va recomandam sa mergeti la un control medical. Articol de interes: http://www.sfatulmedicului.ro/Boli-genitale-feminine/tratament-candidoza-vaginala_10828

Te-a ajutat raspunsul? 0  
Raspunde
 
Adauga un raspuns

Nu ai gasit ce cautai? Cauta intrebari similare

sau adauga o intrebare noua

Adauga o intrebare noua