Pancakes cu quinoa si banane caramelizate

Publicat: 22 Decembrie 2014 | Actualizat: 05 Ianuarie 2015

Stai informat cu privire la evolutia epidemiei de Coronavirus in Romania! Protejeaza-te pe tine si protejeaza-i pe ceilalti respectand masurile de prevenire recomandate de autoritati.

Pancakes (clatitele americane) cu quinoa si banane caramelizate reprezinta o idee grozava de desert sau mic dejun pentru persoanele care sufera de intoleranta la gluten:

Ingrediente:

Pentru banane caramelizate:

Mod de preparare:

Cerne faina de quinoa, amidonul si praful de copt intr-un bol mare. Amesteca-le cu zahar si adauga ouale (pe rand), laptele si extractul de vanilie si amesteca totul pana obtii o pasta subtire. Pune o tigaie nonaderenta la incins si prajeste clatitele, pe care le adaugi cu o lingura. Ai grija sa le prajesti si pe o parte, si pe alta. Scoate-le pe un platou si acopera-le, pentru a ramane calde.

Intre timp, prepara bananele caramelizate: toarna zaharul, vanilia si apa intr-o tigaie. Amesteca totul pana cand zaharul se dizolva, apoi adauga bananele si mai lasa totul pe foc inca doua minute, pana cand se transforma intr-un sos caramelizat.

Serveste clatitele cu iaurt grecesc si banane caramelizate.


Email

Citeste si despre:

Merele si bananele in alimentatia copiilor

Quinoa: beneficii nutritionale

Bananele: surse naturale de slabit

Banana, alimentul care poate imbunatati vederea

Quinoa, informatii utile si retete sanatoase

Excelenta din interior catre exterior

Aspergillus fumigatus si Aspergillus niger – agentii patogeni care se regasesc peste tot si care pot duce la complicatii in cazul bolnavilor de Covid-19

Un nou mod de a elibera intestinul

Bananele verzi - informatii nutritionale si beneficii pentru sanatate

Cele 12 minuni ale bananelor pentru sanatate

Beneficiile cojilor de banana

8 beneficii uimitoare ale bananelor. Iata de ce trebuie sa le introduci in dieta ta

Bananele ajuta la pierderea kilogramelor in plus?