.
Ma numesc Alina am 25 de ani am o relație de 2 ani jumate cu un băiat . Însă el nu îmi accepta părinți și nici trecutul meu ca am stat cu un băiat mai mare cu 4 ani ca mine ! Și ca l am mințit despre o fosta relație i am zis ca nu fost cu el și a aflat ca l am mințit !imi reproșează mereu trecutul și uneori are și face cnd ma înjură ! Nu îmi accepta familia și nici sa i cunoască îmi pune doar restricții nu vrea nici sa mai vb cu sormea mea verișoara ca nu ii plac anturajele lor ! Chiar nu știu ce sa fac eu dacă ii zic sa renunțe la familia lui nu accepta împreuna nu stam ... nu este nici de acord sa am prietene am lăsat și prietenele mele pt el tot sa fim bine m am distanțat de anumite persoane din familie însă tot insista cu părinții și sora mea 😔 ce sfat îmi dați sau o părere ! Mulțumesc
Adauga raspuns
Raspunsuri (1)

Psihoterapeut Laura Ciocoiu
acum 3 ani
Buna, Alina!
Din experienta la cabinet, pot sa- ti spun ca el va continua in acest mod si va avea acelasi comportament, daca nu constientizeaza ca are o problema cu acceptarea a ceea ce este.
Cred ca e important ca tu sa iti dai seama ce iti doresti si sa ai incredere in tine!
Daca o relatie porneste in felul acesta, tot timpul vor fi aceleasi reprosuri...
Nimeni nu are dreptul de controla viata altora si de a decide pentru celalalt!
Nimeni nu are putrere asupra noastra, decat daca noi ii oferim asta si-l lasam sa faca ce vrea cu viata noastra!
Cred ca e important sa vezi cine esti, ce-ti doresti, cum vrei sa fie viata ta si sa ai o imagine clara a ceea ce meriti!
O zi minunata!