Adreseaza o intrebare comunitatii

Vaginita Bacteriana

feb 19, 2008
6 raspunsuri

Intrebare inclusa in gruprile:

Boli genitale feminine

si eu am urmat tratament 6 saptamani dar nu stiu dc nu mi-a fost eficient. dupa descrieri si simptome(care nu le prea prezint) s pare k am candida albicanis. oricum tratamentul zic eu k a fost apa d ploaie(cate 1 capsula d ketoconazol/sapt timp d 6 sapt, lomexin unguent 2% dim si seara, spalaturi cu femigin b, azitrox 1 comprimat/zi timp d 3 zile)...cam sp***at tratament(zic eu)

Postata de comentarii utilizatori cu 12 ani in urma.

Stai informat cu privire la evolutia epidemiei de Coronavirus in Romania! Protejeaza-te pe tine si protejeaza-i pe ceilalti respectand masurile de prevenire recomandate de autoritati.

comentarii utilizatori acum 12 ani.

sufar de vaginita de foarte mult timp shi as dori sa aflu un tratament care m-ar putea ajuta

Te-a ajutat raspunsul? 0  
Raspunde
 
comentarii utilizatori acum 12 ani.

prietena mea are scurgeri de vagin de culare alba,dar nu e lichid e ca"branza"nu o doare nimic ,nu are usturimi nimik.imi putetti spune ce are?

Te-a ajutat raspunsul? 0  
Raspunde
 
comentarii utilizatori acum 11 ani.

am fost diagnosticata cu vaginita bacteriana si anexita am urmat un tratament dar nu mia ajutat acum am inceput un alt tratament cu ovule cervugid as dori sa stiu daca sunt bune

Te-a ajutat raspunsul? 0  
Raspunde
 
comentarii utilizatori acum 11 ani.

Am arsuri si dureri la exterior si interiorul vaginului, fara scurgeri. Am fost la medicul ginecolog si a spus ca nu am nimic ginecologic. Am fost si la dermatologie si mi-a zis ca nu am nimic. Va rog dati-mi un sfat, nu stiu ce sa mai fac. Va multumesc!

Te-a ajutat raspunsul? 0  
Raspunde
 
comentarii utilizatori acum 11 ani.

am scurgeri de vagin de culoare alb-galbui, dar nu miroase urat si am mancarimi.am asta de cateva zile!imi puteti spune ce am?

Te-a ajutat raspunsul? 0  
Raspunde
 
comentarii utilizatori acum 11 ani.

am uitat sa specific ca am in vagin niste secretii albe ca si drojdia.nu cred k are legatura asta cu faptul ca acum cateva zile am luat pastila de a doua zi.este prima data cand imi apare asa ceva!

Te-a ajutat raspunsul? 0  
Raspunde
 
Adauga un raspuns

Nu ai gasit ce cautai? Cauta intrebari similare

sau adauga o intrebare noua

Adauga o intrebare noua