Supa de legume cu porumb

Publicat: 22 Ianuarie 2009 | Actualizat: 29 Octombrie 2014

Valori nutritive/500g:

Calorii: 383
Glucide: 49.7
Grasimi: 15.6 g
Proteine: 13.9 g



Ingrediente:



Mod de preparare:

  1. Se taie cuburi morcovul si radacina de patrunjel si se rumenesc in unt. Se adauga putina apa si se mai lasa pe foc 15 minute.
  2. Se adauga sare, dupa gust.
  3. Intr-o oala, se adauga 700 de grame de apa si cubul-condiment si se pun la fiert cartofii taiati si varza (conopida).
  4. Se adauga apoi restul legumelor si porumbul si se lasa la fiert circa 15 min.
  5. Se serveste cu verdeata si smantana.


Va dorim pofta buna!


Email

Citeste si despre:

Profitati de vara - imbogatiti-va dieta cu legume proaspete!

Cat inseamna o portie de fructe sau legume?

Dieta cu supa de varza

Dieta cu supa de varza - beneficii si riscuri

Alimentatia si varsta - Rolul fibrelor in dieta

Centrul de Medicina Functionala si Integrativa Secom isi extinde portofoliul cu un nou serviciu de nutritie functionala

Importanta administrarii probioticelor in perioada tratamentului cu antibiotic

Medicina functionala si integrativa, aliatul unui stil de viata echilibrat

Capsunile: surse naturale de antioxidanti

Alimentatia sanatoasa

Dieta Sacred Heart

Invata sa te hranesti sanatos: top alimente recomandate si alimente nesanatoase

Ghid de cumparare a alimentelor congelate