Cum alungi eficient tulburarile de somn

Insomniile nu iti dau pace, adormi greu, te trezesti de mai mult ori pe timpul noptii, iar dimineata nu te simti deloc odihnit?

Afla ca nu esti singura persoana care se confrunta cu tulbuarari de somn, problema care afecteaza milioane de persoane, la nivel mondial. Persoanele care nu se odihnesc bine au probleme de concentrare, stari de iritabilitate, nu se pot concentra actiunile lor de zi cu zi pot fi semnificativ afectate. Pot aparea si probleme de memorie, dar si lipsa apetitului.

Apatia din timpul zilei si lipsa de energie sunt semnul pe care organismul il transmite atunci cand nu are parte de odihna suficienta.

Starile de anxietate, stresul, tristetea si depresia pot duce si ele la nopti in care sa nu te poti odihni cum trebuie. Si unele afectiuni pot fi de vina pentru aparitia problemelor de somn, asa ca, in cazul in care mai ai si alte simptome neplacute, mergi la un control la medicul de familie.

Cum poti combate insomniile

Insomniile pot fi combatute prin adoptare aunui stil de viata sanatos. Este important sa incerci sa ai aceeasi ora de culcare si ora de trezire in fiecare zi, chiar si in weekend. De asemenea, nu consuma bauturi pe baza de cofeina dupa ora 16:00, pentru ca iti pot perturba somnul.

Ideal este, de asemenea, sa iei masa de seara cu cel putin doua ore inainte de culcare, sa nu te culci cu stomacul plin, ceea ce poate sa duca la aparitia unui somn agitat. Tine cont si de faptul ca masa de seara ar trebui sa fie una dintre cele mai usoare mese de peste zi.

Cand mergi la culcare, lasa telefonul mobil intr-o alta camera si nu deschide televizorul. O baie relaxanta inainte de culcare poate sa faca minuni, pentru ca te ajuta sa te relaxezi. Ai grija ca dormitorul sa fie foarte bine aerisit si dormi intotdeauna in pijamale confortabile si lejere, in care te simti bine.

Remediile naturale pot fi de ajutor

Vestea cea buna este ca insomnia si tulburarile de somn pot fi ameliorate si cu ajutorul remediilor naturale, astfel incat sa ai din nou un somn odihnitor, sa te trezesti odihnit si cu mintea limpede a doua zi.

Gama Bien Dormir vine in ajutorul persoanelor cu dificultati de adormire, ameliorand astfel de probleme. La baza elaborarii gamei Bien Dormir se gasesc extracte vegetale standardizate, atent selectate pentru a conferi un somn linistit, odihnitor, fiziologic. Ele nu dau dependenta si pot fi utilizate continuu o perioada mare de timp (4 saptamani).

Bien Dormir Melatonina Forte are in compozitie, pe langa melatonina (hormonul somnului si al tineretii), musetel, care contribuie la instalarea unei stari de calm si relaxare, si passiflora, care ajuta la indepartarea starilor de tensiune nervoasa si stres, a durerilor gastrointestinale provocate de nervozitate, responsabile pentru dificultatile de adormire.

Bien Dormir Melatonina Forte este indicat persoanelor care lucreaza pe timp de noapte sau in conditii de iluminare artificiala, care schimba fusul orar, care sunt suprasolicitate in urma unui efort fizic sau intelectual intens, celor care se confrunta cu oboseala cronica, datorata privarii repetate de somn si varstnicilor, la care secretia fiziologica de melatonina este redusa.

Pentru persoanele care se confrunta cu tulburari ale duratei si calitatii somului sau cu insomnii cauzate de stari de neliniste, stres sau tensiune nervoasa a fost conceput special Bien Dormir Valeriana Forte, care are in compozitie, pe langa extract standardizat de valeriana, si extract standardizat de passiflora si de musetel.

In ceea ce priveste administrarea suplimentului, adultii pot lua cate 2-4 capsule pe zi, iar copiii in varsta de peste 12 ani cate 1-2 capsule. Suplimentul se ia cu aproximativ o ora inainte de culcare.

Citeste si despre:

Alzheimer

Produsul are si efect antioxiant si antiimbatranire.

Share


Facebook WhatsApp Email
Clinici
recomandate
Servicii
specializate

Articole recomandate:

Ingrijirea zonei intime: patru greseli care te duc direct la medic

6 motive pentru care plang bebelusii noaptea si tu pierzi ore pretioase de somn

Beneficiile umidificatorului de aer pentru sanatate

Citeste si despre:

Alzheimer

Cu stresul nu este de glumit

Mituri si adevaruri despre cafeina

Mituri si informatii nutritionale despre carnea de peste

OK

Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii aici

X

Cele mai importante informatii medicale, sfaturi de sezon si recomandari despre o viata sanatoasa

Aboneaza-te la newsletter si le vei primi direct in casuta de email, usor de citit de pe PC, telefon sau tableta

Completeaza adresa de email
Adresa de email invalida
Cod incorect
Nu ma abonez, multumesc