Bacteriile din tubul digestiv protejeaza impotriva diabetului - studiu

Publicat: 25 Septembrie 2008 | Actualizat: 10 Iunie 2010

Stai informat cu privire la evolutia epidemiei de Coronavirus in Romania! Protejeaza-te pe tine si protejeaza-i pe ceilalti respectand masurile de prevenire recomandate de autoritati.

Anumite bacterii din tubul digestiv opresc dezvoltarea diabetului de tip 1, potrivit unui studiu al cercetatorilor de la Universitatea Bristol, publicat de presa britanica.

Rezultatele studiului au dat nastere unei teorii potrivit careia lipsa expunerii la bacterii si virusi ar putea provoca un risc crescut de alergii, astm si alte boli ale sistemului imunitar, intre care si diabetul de tip 1. Astfel, expunerea la anumite tipuri de bacterii ar putea preveni diabetul de tip 1, care se dezvolta de obicei in copilarie, atunci cand sistemul imunitar ataca celulele producatoare de insulina.

Cercetarea Universitatii Bristol a fost facuta pe soareci modificati genetic, carora le lipsea acea parte a sistemului imunitar care reactioneaza la bacterii. Peste 80% dintre soarecii care au fost crescuti intr-un mediu fara bacterii au suferit de forme grave de diabet. Atunci cand soarecilor le-a fost dat un amestec de bacterii care se gasesc de obicei in tubul digestiv, incidenta diabetului a scazut dramatic.

Cercetatorii se concentreaza acum pe identificarea tipului de bacterii care au acest efect si a modului in care acestea opresc dezvoltarea diabetului de tip 1.

Sursa NewsIn

Nutrienti necesari dezvoltarii optimeNutrienti necesari dezvoltarii optime

Lucrarile la o autostrada din Romania sunt îavans fata de graficul asumatLucrarile la o autostrada din Romania sunt îavans fata de graficul asumat

Frica ingrasa, lasitatea slabeste...Frica ingrasa, lasitatea slabeste...

Un copil nu spune ca sufera de anxietate, ci Ma doare burticaUn copil nu spune ca sufera de anxietate, ci Ma doare burtica

Bacteriile din aerul conditionat

Intoleranta la lactoza

Afla care sunt fitonutrientii benefici in cazul afectiunilor hepatice

Afectiunile digestive si flora intestinala

Fumatul si sistemul digestiv

Inflamatia din corp iti poate pune in pericol sanatatea!

6 ingrediente naturale pentru imunitate